Minun tekisi kovasti mieli valittaa, kuinka stressaantunut erinäisistä syistä johtuen olen. Sen sijaan taidan kuitenkin juoda kupillisen teetä ja laskea laskun (sillä se on blogin nimen huomioon ottaen melkein välttämätöntä, vaikken integroida aiokaan):

(4z-3y)2 = (4z)2 - 2*(4z*3y) + (3y)2 = 16z2 - 24zy + 9y2

Vastaus on todennäköisesti väärä, mutta onneksi en ole enää lukiossa.

No niin, valitetaanpas nyt kuitenkin. Voi että. Ei pitäisi koskaan kiinnostua kenestäkään, sillä ihastuminen aiheuttaa niin paljon huolta ja hämmennystä. Enkä minä edes ole ihastunut, vain hiukan kiinnostunut, paino sanalla "hiukan". Nyt en tiedä mitä tehdä. En halua näyttää kiinnostustani, sillä pelkään ettei se saa vastakaikua, mikä olisi jotenkin noloa. Pelkään olevani vääränlainen. Pelkään, että epävarmuuteni näkyy kilometrien päähän. Pelkään, että takapuolessani asuu sisiliskoja. (Kyllä, kaiken lisäksi minulla on erittäin huono huumorintaju.)

Lisäksi minulla on ollut nälkä lähes koko ajan tänään. Nytkin, vaikka söin juuri leivän. Jotain puuroako tässä pitäisi alkaa keittää, jotta pysyisi edes hetken kylläisenä? Tai no, paras ratkaisu olisi kai mennä lenkille.

Edit: Torjutuksi tuleminen ei olisi vain noloa, vaan aivan kamalaa. En siis aio tehdä tälle asialle mitään.